تور ابوظبی

شهر ابوظبی، یکی از شهر های هفت گانه و شیخ نشین امارات متحده عربی است که به دلیل داشتن سواحل زیبا و قرار گرفتن در جوار خلیج همیشه فارس بین گردشگران این منطقه از محبوبیت بالایی برخودار بوده و سالانه میلیون ها گردشگر تور ابوظبی را به این منطقه جذب می کند. اگر شما نیز از طرفداران تور ابوظبی هستید با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعاتی درباره موقعیت جغرافیایی این شهر، اقلیم آب و هوایی، زبان، دین و جاذبه های آن در اختیارتان قرار دهیم.
موقعیت جغرافیایی ابوظبی با مساحتی حدود 972 کیلو متر مربع به عنوان بزرگ ترین امارت بین امارات هفت گانه متحده عربی به شمار رفته و تقریبا 86 درصد از کل مساحت آن را در بر می گیرد. گردشگران تور ابوظبی لازم است بدانید این شهر پایتخت امارات متحده عربی بوده و در شمال این کشور واقع شده است.
اقلیم آب و هوایی آب و هوای شهر ابوظبی به طور کلی خشک و بیابانی بوده و در تمام روز های سال هوا آفتابی است. اواسط ماه خرداد تا اواسط مهر ماه شهر ابوظبی گرم ترین روز های سال را تجربه می کند و این زمان خیلی مناسب سفر با تور ابوظبی نمی باشد، به استثنای افرادی که برای گرفتن حمام آفتاب به این شهر سفر می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.