گرجستان کشوری در قفقاز است و پایتخت این کشور تفلیس نام دارد. گرجستان در منطقه اوراسیا قرار دارد که مرز میان اروپا و آسیا می باشد.این کشور از شمال با روسیه ، از شرق با جمهوری آذربایجان، از جنوب با ارمنستان و از غرب با ترکیه هم مرز است و در غرب هم با دریای سیاه همسایه است.سالانه تعداد زیادی گردشگر برای دیدن جاذبه های گردشگری آن تور گرجستان را برای سفر خود انتخاب می کنند.

ونیز

شهر ونیز جزیره ای در قسمت شمالی کشور ایتالیا در خلیج ونتزیا و نزدیکی دریای آدریاتیک واقع شده است. این شهر توسط کانال های آب به قسمت های مختلفی تقسیم شده است، تردد در این شهر به وسیله قایق انجام می شود. به همین دلیل این منطقه یکی از مقاصد مهم برای گردشگران تور ونیز می باشد. سالانه حدود 20 میلیون نفر به تور ونیز می آیند. همچنین ونیز به شهر فستیوال ها و جشنواره ها معروف است. این شهر بدلیل ظاهر منحصربه فرد، آثار هنری و سنتی خود در به عنوان میراث جهانی در یونیسکو ثبت شده است.

چشمه

شهر چشمه یکی از شهر های توریستی می باشد که در استان ازمیر کشور ترکیه واقع شده است. این شهر به سواحل آفتابی و چشمه های آب درمانی معروف است اگر به آفتاب گرفتن در کنار آب های دریای اژه علاقه مند هستید سفر با تور چشمه بهترین انتخاب برای شما می باشد. آب و هوای مدیترانه ای این شهر و همچنین وزش باد های شمالی باعث شده تا شما در تمام فصول بتوانید به شهر چشمه سفر کرده و از هوای مطبوع و طبیعت این شهر لذت ببرید. شهر چشمه از لحاظ تاریخی هم حائز اهمیت است و شما می توانید در سفر با تور چشمه علاوه بر بازدید از سواحل زیبا و بکر این شهر از اماکن تاریخی آن هم دیدن کنید برخی از این اماکن تاریخی عبارتند از بندر اریسرال (erythral)، قلعه چشمه و غیره.

همان طور که می دانید تور چین یکی از مقاصد گردشگری پر طرفدار دردنیا و خصوصا در دهه های اخیر محسوب می شود. همچنین از کشور ما ایران همه ساله گردشگران بسیاری با اهداف تجاری و کاری گرفته تا سفری تفریحی و گردشگری تور چین را به عنوان مقصد سفر خود برمی گزینند. جمهوری خلق چین در شرق آسیا واقع شده و پس از روسیه وسیع ترین کشور جهان از نظر خشکی محسوب می شود. 

تور کشتی کروز

در این مقاله قصد داریم از تاریخچه کشتی کروز، مزایای تور کشتی کروز و همچنین امکانات موجود در کشتی کروز در اختیارتان قرار دهیم. کشتی کروز، در واقع کشتی های تفریحی است که در سفر های دریایی طولانی مدت از آن ها استفاده می شود